دانلود مراسم شب سوم مسلمیه ۹۲٫۰۷٫۲۴

دانلود مداحی و مولودی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دانلود مداحی و مولودی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

تصویری

فرمت: mp4

 

آسمون گریه از داغ زهرا کند-زمینه(کربلائی میثم)

وقتی به صدای یه رعیئت بنماید ارباب عنایت-شور(بسیار زیبا)

مسلم غریب کوفه ام تنهای تنها بی پناهم-واحد

پا روضه‌هاتم و دلم تو کربلاته-واحد

من اهل بیتی ام به خدا تکیه میکنم-شعرخوانی

از عشقت مستم میدونی که من دل بر تو بستم-شور

 

موبایل

فرمت: ۳gp

 

 

آسمون گریه از داغ زهرا کند-زمینه(کربلائی میثم)

وقتی به صدای یه رعیئت بنماید ارباب عنایت-شور(بسیار زیبا)

مسلم غریب کوفه ام تنهای تنها بی پناهم-واحد

پا روضه‌هاتم و دلم تو کربلاته-واحد

من اهل بیتی ام به خدا تکیه میکنم-شعرخوانی

از عشقت مستم میدونی که من دل بر تو بستم-شور

 

 صوتی

فرمت: mp3

 

 

آسمون گریه از داغ زهرا کند-زمینه(کربلائی میثم)

وقتی به صدای یه رعیئت بنماید ارباب عنایت-شور(بسیار زیبا)

مسلم غریب کوفه ام تنهای تنها بی پناهم-واحد

پا روضه‌هاتم و دلم تو کربلاته-واحد

من اهل بیتی ام به خدا تکیه میکنم-شعرخوانی

از عشقت مستم میدونی که من دل بر تو بستم-شور


نظرات شما عزیزان:

امیر بدری
ساعت20:53---9 آبان 1392
سلام وبلاگ دارید به وبلاگ من هم سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه