دانلود مراسم شب دوازدهم 93/08/14 کربلائی جواد مقدم (خادم الرضا قم)

دانلود مداحی و مولودی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دانلود مداحی و مولودی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

تصویری

فرمت: mp4 

چشاشو به چشام دوخته-زمینه

دل نواز حرکت پرچم تو-شور

کی به قد حسین دیوونه داره-شور

دوباره امشب دل بی قرارم هوای دیدار شما رو کرده-واحد

من دیونه ام عقلم از من فراری آقا-واحد

من تشنه ام تو ساقی-واحد

نامت هنوز هم هیجان می دهد مرا-شعرخوانی

شدم سگ کوی اباعبدلله-شور

این شبا بی تاب بی تاب بی تابم-شور

مس دلمو آقا امشب تا صبح طلا کن-شور

 

صوتی

فرمت: mp3

چشاشو به چشام دوخته-زمینه

دل نواز حرکت پرچم تو-شور

کی به قد حسین دیوونه داره-شور

دوباره امشب دل بی قرارم هوای دیدار شما رو کرده-واحد

من دیونه ام عقلم از من فراری آقا-واحد

من تشنه ام تو ساقی-واحد

نامت هنوز هم هیجان می دهد مرا-شعرخوانی

شدم سگ کوی اباعبدلله-شور

این شبا بی تاب بی تاب بی تابم-شور

مس دلمو آقا امشب تا صبح طلا کن-شور

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه