گلچین برترین سبکهای سینه زنی فاطمیه اول سال ۱۳۹۲

دانلود مداحی و مولودی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دانلود مداحی و مولودی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

دریافت فایلها:

حاج محمود کریمی-گفتن ندارد کوچه شلوغ و (زمینه)

حاج محمود کریمی-مجنون شده ی طرمه ی جانانه ام امشب (شور)

حاج محمود کریمی-می رسد از منبر کوفه (واحد ضربه ای)

حاج سید مهدی میرداماد-چه روزگاریه خدای من (زمینه)

حاج سید مهدی میرداماد-این دم دمای آخر (واحد سنگین)

حاج سید مهدی میرداماد-فصل بهار برا ما فصل خزونه (واحد)

حاج سید مهدی میرداماد-بهونه ی دل من عشق تو (شور)

حاج احمد واعظی-فرشته بال می زد (زمینه)

حاج احمد واعظی-من ز خاک پای تو سر بر نمی دارم (واحد)

حاج احمد واعظی-ای کعبه ی عشق دلها (شور)

حاج احمد واعظی-امن یجیب رو لبت (زمینه)

حاج احمد واعظی-ذکر علی اعجاز می کنه (واحد)

کربلایی حمید علیمی-حسابی بی قرارمو (شور)

کربلایی حمید علیمی-بین الحرمین تو کرببلا (شور)

کربلایی حمید علیمی-آفریده شدم برای علی (شور)

کربلایی حمید علیمی-کوثر لب دل جوی تو (واحد سنگین)

کربلایی حمید علیمی-یکبار نفس کوته و صد بار کشیدم (واحد)

حاج رضا بذری-هم قده بچه ها شدی زهرا (زمینه)

حاج رضا بذری-مادره منه من پسرشم (شور)

حاج رضا بذری-روزای بی شهیدامون می گذره (شور شهدایی)

حاج رضا بذری-خاک غریبی سرم چقدر غریبه پدرم (زمینه)

حاج رضا بذری-با گریه هام چشامو دریا میکنم (واحد سنگین)

حاج رضا بذری-دل محزون شده از فراق کربلا (واحد سنگین)

حاج رضا بذری-فاطمه دل از دلم می بری (واحد ضربه ای)

حاج رضا بذری-اسم تو افضل الاوقاته (شور)

حاج محمد طاهری-وسط شعله ها اشک تو چشم دختر (زمینه)

حاج محمد طاهری-اشکاتو پاک کن پسرم (زمینه)

حاج محمد طاهری-کسی یکبار نپرسید از من (زمینه)

حاج محمد طاهری-قاتل من شده اون معجرت (زمینه)

حاج محمد طاهری-لحظه ی رفتن شده (واحد سنگین)

حاج محمد طاهری-امشب شبه عزاست (زمینه)

حاج محمد طاهری-فاطمه روح قیام است خدا می داند (واحد)

حاج محمد طاهری-دیدی امروز مدینه غریب تو آخر کشتند (زمینه)

حاج مجتبی رمضانی-مادرا آی مادرا آی مادرا (واحد سنگین)

حاج مجتبی رمضانی-ساقی دوباره دل خراب آباده (واحد)

حاج مجتبی رمضانی-دوباره دل به دریا می زنم (شور)

حاج محمدعلی رحمانی-ما سینه زنان رسم جنون (شور)

حاج محمدعلی رحمانی-می و می ساغر هستی جهان (شور)

حاج محمدعلی رحمانی-ساقی بده پیمانه ام (شور)

حاج محمدعلی رحمانی-فاطمیه می خونیم (شور)

حاج زمان یعقوبی-کربلای دگر شد یا عزای تو زهرا (شور)

حاج زمان یعقوبی-در هوایت بی قرارم یا حسین (شور)

حاج زمان یعقوبی-ربنا آتنا فی الدنیا حسین (شور)

حاج زمان یعقوبی-می دود ناله صحرا به صحرا (زمینه)

حاج زمان یعقوبی-من که بازوی خدایم کمرم می شکند (واحد)

حاج زمان یعقوبی-زهرا زهرا زهرا زهرا (شور)

حاج زمان یعقوبی-شهید بی کفن حسین (شور)

حاج سید مهدی میرداماد-مادره بی حرم مادر مادر (زمینه)

حاج سید مهدی میرداماد-آقا ببین بی تابم (شور)

حاج سید مهدی میرداماد-وای ای زهرا یا زهرا (زمینه)

حاج سید مهدی میرداماد-علی پناه همه خلق (واحد)

حاج ابوالفضل بینائیان-روز ما رو شب نکن (واحد)

حاج ابوالفضل بینائیان-کربلا حسین جان کربلا (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-به حول و قوه ی الهی (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-بنویسید مرا یار آقا (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-یه عشقی ه میون سینه (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-کربلا کربلا بی قرارم (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-حرم حرم ح مثه حلاوت زیبایی (واحد)

حاج ابوالفضل بینائیان-همه میرن کربلا جا موندم (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-حسین مستم مستم مست حسینم (شور)

حاج ابوالفضل بینائیان-برو که علی سی سال باید از (زمینه)

حاج علی اکبری-شبا روضه دارم برای فاطمه (زمینه)

حاج علی اکبری-می دونی نوکرتم ریزه خوره درتم (شور)

حاج علی اکبری-آن رتبه را که هیچ کس (واحد)

حاج علی اکبری-نفسی فوق مسیحا داری ارباب حسین (واحد)

حاج علی اکبری-فاطمه مادرمه مادرمه (شور)

حاج علی اکبری-میخوام کفتر باشم (شور)

حاج مهدی مختاری-میاد صدای غریبی حیدر (زمینه)

حاج مهدی مختاری-نمونده واسه ی دلم قراری (واحد)

حاج مهدی مختاری-بمون پیش حیدرت داری کجا می ری (زمینه)

حاج مهدی مختاری-یاعلی غبار رو عباتم (واحد)

حاج مهدی مختاری-الهی هیچ کسی بلا نبینه (شور)

حاج مهدی مختاری-میون قتلگاه وای (شور)

حاج مهدی مختاری-دستم دست یار مستم مست یار (واحد)

حاج مهدی مختاری-رهبرمون تو این ماه (واحد)

حاج مهدی مختاری-دلم خوشم یه دلربا دارم (شور)

حاج مهدی مختاری-ای آرامش دریا شیرینی مثل رویا (شور)

حاج عباس طهماسپور-از نفس افتادی دلبر مظلومه (زمینه)

حاج عباس طهماسپور-یا زهرا دم عید و سال نو (زمینه)

حاج عباس طهماسپور-مادر مستم از غم تو (شور)

حاج عباس طهماسپور-در سر هوای تو (شور)

حاج عباس طهماسپور-هر چی دارم صدقه سر شماست (شور)

حاج عباس طهماسپور-ای نامت از دل و جان (شور)

حاج عباس طهماسپور-حسین عباس زینب (واحد)

حاج عباس طهماسپور-می رسه بوی حرم (شور)

حاج عباس طهماسپور-می خوام کفتر باشم (شور)

حاج عباس طهماسپور-کرببلا رویای شیرینم (شور)

حاج عباس طهماسپور-بری تو دل خون میشم خانوم (زمینه)

 

 

kharid%20posti حاج محمود کریمی سید رضا تحویلدار شب پنجم فاطمیه دوم ۱۳۹۲ + انتشار اختصاصی

 

منبع:خیمه دلسوختگان

delsukhtehgan.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:گلچین برترین, سبکهای سینه زنی, فاطمیه اول, سال ۱۳۹۲,

] [ 13:2 ] [ سیدحسین نجیبی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه