حاج سعید حدادیان-مراسم عزاداری شب ۱۱ تا ۱۳ صفر سال ۹۲

دانلود مداحی و مولودی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دانلود مداحی و مولودی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 

دریافت فایلهای شب ۱۱ صفر ۹۲:

حاج سعید حدادیان-بخش اول روضه امام حسین علیه السلام (روضه)

حاج سعید حدادیان-بخش دوم روضه امام حسین علیه السلام (روضه)

کربلایی محمدحسین حدادیان-شنیدم باز ای رفیق داری می ری کرببلا (شور)

کربلایی محمدحسین حدادیان-ای که بر نوک ثنان ذکر خدا (سنگین)

دیگرمداحان-کربلاتو دیدم و متلاطم شدم (واحد)

کربلایی محمدحسین حدادیان-هر که غمت را خرید (شور)

کربلایی محمدحسین حدادیان-ذکر مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ذکر)

کربلایی محمدحسین حدادیان-ای کاش تو غم بودیم هر شب (شور)

حاج سعید حدادیان-مجلس تمام گشت و به پایان رسید (مناجات)

 

دریافت فایلهای شب ۱۲ صفر ۹۲:

حاج سعید حدادیان-تو به قدر و جلال فوق هر باوری (روضه امام حسن)

حاج سعید حدادیان-روضه امام حسن مجتبی علیه السلام (روضه)

حاج سعید حدادیان-روضه حضرت زهرا سلام الله علیها (روضه)

کربلایی محمد حسین حدادیان-حاج سعید حدادیان-شد قلب من پر از شرر (زمینه)

کربلایی محمد حسین حدادیان-لخته لخته می ریزه خونی که (شور)

کربلایی محمد حسین حدادیان-من کیم حجت حق (واحد سنگین)

کربلایی محمد حسین حدادیان-شاه است و حسین (شور)

کربلایی محمد حسین حدادیان-اشکامو هی پاک میکنم (شور)

 

دریافت فایلهای شب ۱۳ صفر ۹۲:

حاج سعید حدادیان-من در شب خرابه چراغ هدایتم (مناجات)

حاج سعید حدادیان-گلی در چمن نبود جز یک شب (روضه)

حاج سعید حدادیان-با اشک چشم و سن کم و قد کوچکش (روضه)

کربلایی محمد حسین حدادیان-تو آسمونا دنبالت می گشتم (زمینه)

کربلایی محمد حسین حدادیان-شاه است و حسین پادشاه است (شور)

کربلایی محمد حسین حدادیان-چشم عشاق تو نازم (واحد)

کربلایی محمد حسین حدادیان-اربابم باز سلام من همون رعیتم (واحد)

کربلایی محمد حسین حدادیان-رقیه خون شد دلم (شور)

منبع:خیمه دلسوختگان

delsukhtehgan.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 آذر 1392برچسب:حاج سعید حدادیان, مراسم عزاداری, شب ۱۱ تا ۱۳ صفر, سال ۹۲,

] [ 17:19 ] [ سیدحسین نجیبی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه