حاج مهدی مختاری – دهه اول محرم۹۲

دانلود مداحی و مولودی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ دانلود مداحی و مولودی خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دریافت فایهای روز اول محرم الحرام ۹۲ :

حاج مهدی مختاری-روضه حضرت مسلم (ع) و حضرت زهرا (س)

حاج مهدی مختاری-یه کاروون خسته میون روضه هاتون ( زمینه)

حاج مهدی مختاری-بهترین لحظه های عمرم لحظه هیئت اومدنمه ( شور )

حاج مهدی مختاری-بی قرار روضه های مسلمم ( واحد )

حاج مهدی مختاری-باز صدایی میاد به گوشم ( واحد )

حاج مهدی مختاری-زیباتر از عزای محرم ندیده ام ( واحد )

حاج مهدی مختاری-وقتی می میرم همین سینه هاست ( شور )

حاج مهدی مختاری-این قصه عشقی که میگم یک قصه نایابه ( شور )

حاج مهدی مختاری-تو رو می شناسم از گریه ( شعرخوانی )

 

دریافت فایهای روز دوم محرم الحرام ۹۲ :

حاج مهدی مختاری-روضه حضرت امام حسین علیه السلام (روضه)

حاج مهدی مختاری-یه کارون خسته به کربلا رسیده (زمینه)

حاج مهدی مختاری-بهترین لحظه های عمرم (شور زیبا)

حاج مهدی مختاری-کشتی با لنگر می شکنه (واحد سنگین)

حاج مهدی مختاری-نمونده واسه ی دلم قراری (واحد)

حاج مهدی مختاری-بازم جنون گرفتم دل غرق خون گرفتم (شور)

حاج مهدی مختاری-حالا که من از حرم دورم (مناجات)

 

دریافت فایهای روز سوم محرم الحرام ۹۲ :

حاج مهدی مختاری-روضه حضرت رقیه سلام الله علیها (روضه)

حاج مهدی مختاری-دختر حرمله می خنده (زمینه)

حاج مهدی مختاری-آرام جانم ورد زبانم (شور)

حاج مهدی مختاری-قد خمیده تو خرابه هر قدم (سنگین)

حاج مهدی مختاری-نعتی بالولایته … (واحد عربی)

حاج مهدی مختاری-من گریه می کنم که مصفا کنی مرا (واحد)

حاج مهدی مختاری-دلم تنگه برا حرم (شور زیبا)

حاج مهدی مختاری-من شده ام به نوکری مفتخر (شور)

حاج مهدی مختاری-که باز داری تو خلوتت (مناجات)

 

دریافت فایهای روز چهارم محرم الحرام ۹۲ :

حاج مهدی مختاری-روضه روز چهارم محرم الحرام (روضه)

حاج مهدی مختاری-حسین باز مه گرفته آسمون دلم (زمینه)

حاج مهدی مختاری-کاشکی خونم توی کربلا بود (شور)

حاج مهدی مختاری-من یه سرمایه ای دارم (شور)

حاج مهدی مختاری-دوباره هوای حرم دارم (واحد)

حاج مهدی مختاری-همه هم و غم دلم کربلاست (شور)

حاج مهدی مختاری-آسمون شبیه چشمام (مناجات)

 

دریافت فایهای روز پنجم محرم الحرام ۹۲ :

حاج مهدی مختاری-روضه روز پنجم محرم الحرام (روضه)

حاج مهدی مختاری-حسین جانم حسین جانم (زمینه)

حاج مهدی مختاری-توی این حلقه ماتم باز (شور)

حاج مهدی مختاری-به سینه مرحم عزاست سینه زنی (سنگین)

حاج مهدی مختاری-الم حسین کرم حسین (واحد)

حاج مهدی مختاری-دلم شبیه سنگ و دل تو (واحد)

حاج مهدی مختاری-همیشه با روی سیاه (شور)

حاج مهدی مختاری-کجایید ای شهیدا خدایی (مناجات)

 

دریافت فایهای روز ششم محرم الحرام ۹۲ :

حاج مهدی مختاری-روضه شب ششم محرم الحرام (روضه)

حاج مهدی مختاری-رو دست باغبون عشق پرپر شدی (زمینه)

حاج مهدی مختاری-قلم بزن میون شور و شین (شور)

حاج مهدی مختاری-عمو کبوترت شدم (واحد سنگین)

حاج مهدی مختاری-مستم از شور و شین اربابم (واحد)

حاج مهدی مختاری-نور الهدی رمض الفدا (واحد عربی)

حاج مهدی مختاری-قلبم بدون عشقه ذلبر صفا ندارد (واحد)

حاج مهدی مختاری-حسین جان حسین جانم (شور پایانی و مناجات)

 

دریافت فایهای روز هفتم محرم الحرام ۹۲ :

حاج مهدی مختاری-روضه شب هفتم محرم الحرام (روضه)

حاج مهدی مختاری-یه ظهر بی پایان یه خیمه بی آب (زمینه)

حاج مهدی مختاری-بهترین لحظه های عمرم (شور)

حاج مهدی مختاری-مادی جون گلش بسته بودند (سنگین)

حاج مهدی مختاری-دستم دست یار مستم مست یار (واحد)

حاج مهدی مختاری-موج مزن آب فرات به خاطر دل رباب (شور)

دیگر مداحان-روبروی سوی حرم … (شور)

حاج مهدی مختاری-بسم الله زیارت نامه رو واکن (شور)

حاج مهدی مختاری-کسی را که به سر کوی تو (مناجات)

 

دریافت فایهای روز هشتم محرم الحرام ۹۲ :

حاج مهدی مختاری-روضه حضرت علی اکبر علیه السلام (روضه)

حاج مهدی مختاری-اینا چیکار کردند چرا شدی (زمینه)

حاج مهدی مختاری-دل مجنون داره باز حال و هوایی (شور)

حاج مهدی مختاری-پاشو دست رد به سینه ام نزن (واحد)

حاج مهدی مختاری-سر به صحرا دل به دل دریا می زنم (واحد)

حاج مهدی مختاری-هوا بارونه بارونه بارونه (شور)

 

منبع: خیمه دلسوختگان

delsukhtehgan.ir/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 آذر 1392برچسب:حاج مهدی مختاری, دهه اول, محرم۹۲,

] [ 22:8 ] [ سیدحسین نجیبی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه